Komentář, na který odpovídáte

29. 04. 2021 - 19:20
 

eithne: Když se někam objednám a nechci tam pak jít, (jo, taky se mi to stává, naposledy konzultace s bankéřem,) aspoň si vymyslím nějakou ne strašně trapnou výmluvu a zavolám několik dní dopředu, jinak by mě hanba fackovala! (Teda toho bankéře jsem tuším rušila slovy "je mi to moc líto, ale musím naši schůzku zrušit" bez udání důvodu, ale to už je podružné.) Takže ti dávám za pravdu - taky bych nastavila poplatek pro takovéhle lidi, protože jim to jinak nijak neublíží a příště to udělají zase...

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Když nepřijde pacient