Komentář, na který odpovídáte

03. 05. 2021 - 16:28
 

boudicca: Strašilko, snad budeš mít podobných pacientů co nejméně. Jednou jsem byla v opačné situaci: měl mi přijet opravář na seřízení čehosi a nepřijel, protože měl autonehodu. Od té doby jsem s "naštváním" opatrná, protože člověk nikdy neví, co se na druhé straně děje. U nás hygiena a zubaři posílají den předem SMSku s upomínkou, což je super, protože objednávají hodně dopředu a člověk na to může za těch X měsíců zapomenout.

Ta platba předem není ideální, třeba když si sestřička špatně zapíše termín a pak na tobě vymáhají, že ses nedostavila... Osobně jsem toto jednání nezažila, ale v okolí ano a ne jednou. Člověk si pak říká, zda to nebylo cílené, aby si "přivydělali", a dělá to jen zlou krev.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Když nepřijde pacient