eithne: Když se někam objednám a nechci tam pak jít, (jo, taky se mi to stává, naposledy konzultace s bankéřem,) aspoň si vymyslím nějakou ne strašně trapnou výmluvu a zavolám několik dní dopředu, jinak by mě hanba fackovala! (Teda toho bankéře jsem tuším rušila slovy "je mi to moc líto, ale musím naši schůzku zrušit" bez udání důvodu, ale to už je podružné.) Takže ti dávám za pravdu - taky bych nastavila poplatek pro takovéhle lidi, protože jim to jinak nijak neublíží a příště to udělají zase...
myfantasyworld: Tohle je blbý, že člověk ani nezavolá. Ono nikdy nevíš, může se stát cokoliv klidně i hodinu předem, bohužel to tak je. Ale i tak bych tu hodinu předem zavolala. Vím, že už je ti to pak k ničemu, ale furt je to lepší se ozvat.
Já teda málokdy něco odříkám a nerada to dělám, ale prostě někdy se tak stan a omluvím se, že se nemůžu dostavit.
boudicca: Strašilko, snad budeš mít podobných pacientů co nejméně. Jednou jsem byla v opačné situaci: měl mi přijet opravář na seřízení čehosi a nepřijel, protože měl autonehodu. Od té doby jsem s "naštváním" opatrná, protože člověk nikdy neví, co se na druhé straně děje. U nás hygiena a zubaři posílají den předem SMSku s upomínkou, což je super, protože objednávají hodně dopředu a člověk na to může za těch X měsíců zapomenout.
Ta platba předem není ideální, třeba když si sestřička špatně zapíše termín a pak na tobě vymáhají, že ses nedostavila... Osobně jsem toto jednání nezažila, ale v okolí ano a ne jednou. Člověk si pak říká, zda to nebylo cílené, aby si "přivydělali", a dělá to jen zlou krev.
damn-girl: Snad jednou jedinkrát v životě se mi stalo, že jsem fakt na něco zapomněla a vůbec tam nepřišla. Jinak chodím, a když nemůžu, tak volám dostatečně dopředu, aby můj termín mohl využít někdo jiný. Musím říct, že pokuty, za to že někdo nedorazí bych klidně zavedla. Přijde mi to naprosto v pořádku, protože to je předem smluvený termín. Myslím si, že dostatečně dopředu a nejsi v pozivi, kdy když ti někdo nedorazí, tak můžeš vzít hned někoho jiného. Jak píše sama Boudicca. U jednoho lékaře je zavedená služba, kdy chodí upozornění den předem a je to naprosto skvělé. Často si říkám, proč to tak nemůžou mít všichni . Myslím ale, že tvá osvěta probíhá jinak velmi dobře. Posledně jsem tu psala, že jsem na čištění hroznej lajdák, ale už to jsou 2 měsíce, kdy opravdu pečlivě čistím chrup ve složení - normální kartáček, jednosvazkový, mezizubák a nit a zvykla jsem si na to tolik, že nedovedu odejít z koupelny, dokud svůj chrup nemám perfektně vyčištěný
.
tlapka:
Všechno už bylo asi řečeno. Ale můžu přispět do mlýna kratičkou historkou. Před pár lety jsem chodila na rehabilitace a měla jsem vždy 3 procedury. Jednou jsem čekala na druhou z nich a sestřička mě pozvala do jiné místnosti na tu třetí, protože měla zrovna volno. No a když se mnou skončila, na tu vynechanou druhou jsem si ani nevzpomněla a zamířila domů. Když jsem dorazila další den, strašně jsem se styděla. Jednak, že mě sestřička z té druhé procedury hledala, a jednak, že jsem vůbec nevěděla, o čem mluví, protože mi docela trvalo, než jsem si uvědomila, že jsem tam vlastně nebyla.